Tuesday, June 7, 2011

KONVO

18 Mei 2011 tarikh keramat dalam kamus hidup aku setelah tiga tahun bertungkus lumus belajar hingga akhirnya berjaya menggenggam segulung ijazah yang aku idamkan sejak dari dulu lagi. Rasanya macam sekejap je masa berlalu. Sedar tak sedar, dah habis belajar rupanya aku sekarang ni.

Teringatkan kenangan masa belajar dulu, rasanya macam2 kenangan, dugaan, rintangan, kegembiraan, kesedihan, dan macam2 lagi dah aku tempuhi. Pengalaman dan segala cabaran masa belajar dulu telah banyak mengajar dan mematangkan aku. Rasanya terlalu banyak nak pengalaman kalau aku luahkan di sini.

Biarlah apa yang lepas, berlalu sebagai pengalaman dan pengajaran yang akan mengajar dan mematangkan aku untuk menjalani hidup di masa sekarang dan akan datang.

Walaupun majlis konvo dah berlalu, tapi aku nak juga luahkan betapa gembiranya perasaan ini setelah aku berjaya mencapai ijazah yang aku inginkan selama ini. Bawah ni beberapa gambar pada hari konvo dan juga sesi photoshoot yang diambil sebelum konvo.










Semua gambar2 ni akan menjadi tanda kenangan paling indah dalam kamus hidupku. Saat manis bersama kawan2 ini akanku abadikan dalam kotak memoriku...:)

No comments:

Post a Comment