Friday, February 25, 2011

Best friends forever.....

Sejak kebelakangan ni aku rasa rindu sangat ngan 'best friend'...Ape khabar la diorang agaknye...Rasenye dh berbulan2 aku tak jumpe diorang. Last jumpe diorang pun mase p hantar report internship dulu. Mase tu pun tak sempat nak sembang lame sebab ade hal yang tak dapat dielakkan..Kesian dua orang kawan baik aku tu. Dari riak wajah diorang, aku tau sebenarnya diorang terkilan sebab tak leh nak lepak lame ngan aku. Tapi aku nak wat cmne, ade hal penting. Terpaksalah aku kuatkan hati untuk meninggalkan diorang saat tu.

 Aku rase rindu sangat kat diorang..huhu..Selalu je aku terkenang saat2 susah senang kitorang mase study dulu. Kalau nak dihitung, banyak betul kenangan pahit dan manis aku ngan diorang. Diorang berdua tu slalu ade disamping aku mase aku perlukan diorang. Lebih2 lagi mase aku dialami penyakit 'jiwa kacau' dulu. Mase tu dulu, blh kata tiap2 ari diorang kena bersabar melayan karenah aku akibat drpd penyakit tu (jiwa kacau).

Teruk jgak akibat drpd penyakit tu dlu. Sampaikan kawan baik aku yang sorang tu terpaksa membawa diri die jauh drpd aku sbb aku tak leh langsung nk sembang or dekat ngan kaum sejantina die. Nasib baik la kawan baik aku yang sorang lg tu tak same jantina ngan kawan baik aku yang sorang tu. Kalau tak, die pun akan alami nasib yang same cm kawan baik aku tu. Cume yang teruknya, kesian kt kwn baik aku tu sebab tiap2 ari kena melayan karenah aku yg asyik bersedih je tiap2 mase..Kesian kat kawan baik aku tu. Mesti dulu die rase terkilan sangat sbb tak dapat nk nikmati life die disebabkan berkawan dgn aku yang terkena 'penyakit' tu.

Dulu sebenarnya aku sedar ape yang aku buat tu salah. Aku tak sepatutnya jauhkan diri dari kawan baik aku tu semata-mata sebab die tergolong dalam jantina tu. Tapi apakan daya aku. Mase terkena 'penyakit' tu dulu aku betul2 berubah. Aku rase mase tu dulu aku ni mcm dh bukan diri aku lg dh...keras hati, pendendam, sombong, n mcm2 lg la...Ish, teruk betul perangai aku mase tu.

Tapi alhamdulillah kini segala2nya dh berubah. Aku dah sepenuhnye 'sembuh' drpd 'penyakit' tu. Aku harap sangat2 lepas ni bile hidup aku dh better, aku boleh ganti balik mase ngan dua orang kawan baik aku, yang aku dh sia2kan dulu tu.

*PS: Kepada dua orang kawan baik aku tu, kalau korang terbace post ni, aku minta maaf sgt2 sebab dh banyak menyusahkan korang. Aku berterima kasih sgt2 sebab korang dh byk bersabar melayan karenah aku dulu. Aku bersyukur sgt2 sebab dpt kawan baik mcm korang berdua...I LOVE BOTH OF U...muuahh..xoxo <3 <3 <3
(pic bawah ni adalah kaki 'three of us"..hehe)

No comments:

Post a Comment