Thursday, September 23, 2010

Perjalanan baru...

Sedar tak sedar dah berbulan-bulan aku kat sini. Praktikal dah nak abis dah....huhu sdeyhnye....
Lepas ni ke mana la pulak perjalanan hidup aku..Dah tak boleh cm dlu lg dh nk enjoy...kena fikirkan mase depan dh ni...FOCUS Wani FOCUS....TIME TO FIND JOB AND CAREER....

Ingat pesan mak ayah kna abiskan study elok-elok. Dh nk abis dh praktikal means finishing my three years of studies. Rasa happy sbb nk abis study tp sdeyh la...Sdeyh nk tinggalkan tmpt ni. Kat sini seronok sgt...Rasa damai n tenang kat sini. Jauh dr segala kesibukan kota n jauh dari semua memori dlu.

Bukan nk lupakan tmpt asal dimana aku dlahirkan, tp cuma nk membuka kisah n perjalanan hidup baru. Kt airport sini smua staf smuanya best n baik. Banyak experiences yg aku dpt praktikal kt sini. Sdeyhnya nk tinggalkan airport ni....huhu....Kwn2 praktikal sini, Yana, Jue, n Edia pun smuanya baik.. Diorg smua best....byk btul kenangan dgn diorg..

Dh nk abis study, kna pkirkan pulak keje ape la plak yg bakal aku tempuhi. Kalau ikutkan ayah, dia diorg sruh aku smbg study lg. Aku bukan tak nak sambung, tp maybe dua tahun lg kot. Klu blh skrg ni aku nk dptkan byk experiences keje dlu. Nnt br la senang nk dptkan keje yg aku idamkan selama ni. Harap2 la lps praktikal ni terus dpt keje yg elok2..

No comments:

Post a Comment