Thursday, June 24, 2010

Praktikal...

Sedar tak sedar, akhirnya aku brada di sem akhir.Rasa cam skejap je mase ni berlalu...rasa epy sbb dh nk abis study, tp kekadang tu rasa cam sedih plak sbb dh tak dpt jmpe ngan kwn2...huhu..

Praktikal...mcm2 keje kena buat..tak kirala dari fotostat, fax, scan, filing, kemaskini data, n mcm2 lg yg aku wat. Mula2 tu rase cm boring je sbb tak banyak keje. Tapi bile dh lame rase best plak sbb ade mcm2 jenis keje aku cuba buat. Praktikal kat sini best sbb ade byk department n tmpt yg aku blh lawati...airport...mstila best...

Kdg2 rasa sdeyh plak skrg ni sbb tpaksa jauh dr family. Tp nk buat cmne, dh itu yg aku pilih. Trima saje la...Maklum la org tak prnah dduk jauh dr family...manja la konon..hehe

Rase rindu sgt ngan family...mak ayah, i miss both of u so much!!!...Rase rndu jgak pd kwn2 baik aku...Recca, Khalid, Ain, Fifi, Izham...i miss all of u so much!!! Kwn2 sorry sbb dh lame x buka fb...kt tmpt keje ni fb xtak leh bukak. kna block...huhu...

Takpe la. Harap2 smoga kte smua akan bjumpa lg di lain lembaran....
Akhir kata, I MISS U ALL SO MUCH!!!.....muaaahhhh....xoxo....:D

No comments:

Post a Comment